تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/04/14 - 09:02
کد خبر: 509707

در روزنامه‌های امروز کشور چه گذشت؟؛

نداشتن برنامه افتخار نیست/ از مشارکت مردم تا سربلندی ایران

نداشتن برنامه افتخار نیست/ از مشارکت مردم تا سربلندی ایران

مطبوعات امروز کشور به موضوعات مختلفی پرداختند که مهم ترین آن‌ دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهردیروز با تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری بود که در پیشخوان مطبوعات خود عرضه کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری، در سخنان کوتاهی درباره مرحله دوم انتخابات تأکید کردند: این انتخابات بسیار مهم است و هر کس به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور،‌ بهبود اوضاع و پر کردن خلأها علاقه‌مند است، ‌روز جمعه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد. روزنامه‌های امروز صبح کشور تیتر اول خود را پیرامون این موضوع  و موضوعات مهم دیگر نوشتند که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

روزنامه کیهان صفحه اول خود را با این تیتر آغاز کرد: همه کسانی که پیشرفت کشور را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند.

ایشان تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صددرصد اشتباه خواندند و گفتند: ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان و یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملاً غلط و اشتباه است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه‌ آبروی نظام باشد. حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مشارکت مردم را پشتوانه و مایه‌ سربلندی نظام خواندند و تأکید کردند:

هر قدر مشارکت بهتر، صریح‌تر و روشن‌تر باشد نظام برای تحقق اهداف خود در داخل  و پیگیری اهداف در مجموعه امتداد راهبردی کشور، از توانایی بیشتری برخوردار خواهد شد که  این مسئله فرصت بسیار بزرگی است. ایشان ابراز امیدواری کردند: خداوند توفیق بهترین انتخاب را به مردم عنایت فرماید تا فرد منتخب بتواند اهداف نظام و ملت را محقق سازد.

در ادامه وطن امروز نوشت: نداشتن برنامه افتخار نیست

عصر دیروز مصلای تهران جای سوزن انداختن نبود! آخرین برنامه تبلیغاتی سعید جلیلی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برگزار شد؛ برنامه‌ای پرشور با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم که آمده بودند با شعار ادامه راه رئیس‌جمهور شهید سیدابراهیم رئیسی، از کاندیدای جبهه انقلاب حمایت کنند. در این مراسم که پرویز فتاح با زبان آذری برای مردم صحبت کرد و علی نکیزاد، رئیس ستاد قالیباف حمایت خود را از جلیلی اعلام کرد، کاندیدای جبهه انقلاب گفت: تفاوت است بین کسی که جمهوری اسلامی را حرم می‌بیند و کسی ایران را قفس می‌بیند.

سعید جلیلی اظهار داشت: خوشحالم که در این مکان مقدس در جمع شما حضور پیدا کردم اما فلسفه حضور ما چیست. این شور و شوق و شعور و این مسؤولیت‌شناسی برای چیست؟ برای یک انتخاب بزرگ. وی گفت: ملت ما نشان داده است که هنر او انتخاب‌های صحیح و به‌موقع است.

با انقلاب، اسلام را انتخاب کرد و احیا شد. ملت ما ۴۵ سال یک حرکت بزرگ را دنبال کرد. از حوادث حماسه ایجاد کرد و امروز می‌خواهد بار دیگر انتخاب کند. وی با بیان اینکه امروز سر یک دوراهی هستیم، ادامه داد: دوراهی یک انتخاب که در ۴ سال آینده و چه‌بسا ۴۰ سال آینده تأثیرگذار باشد. دشمنان ما از انقلاب اسلامی راضی نبودند. جنگ تحمیل کردند. ترور کردند. فشار اقتصادی آوردند اما جواب نگرفتند.

ایران تیتر اصلی خود را اینگونه نوشت: مشارکت مردم پشتوانه و مایه سربلندی نظام است

رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری، در سخنان کوتاهی درباره مرحله دوم انتخابات تأکید کردند: این انتخابات بسیار مهم است و هر کس به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور، بهبود اوضاع و پرکردن خلأها علاقه‌مند است، ‌روز جمعه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسأله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند. ایشان تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صددرصد اشتباه خواندند و گفتند:

ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان یا حتی نظام اسلامی خوش‌شان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است، کاملاً غلط و اشتباه است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه آبروی نظام باشد.

خراسان امروز را این طور شروع کرد: مشارکت مردم؛ سربلندی ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از استادان مدرسه عالی شهید مطهری، در سخنان کوتاهی درباره مرحله دوم انتخابات تأکید کردند: این انتخابات بسیار مهم است و هر کس به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور،‌ بهبود اوضاع و پر کردن خلأها علاقه‌مند است، ‌روز جمعه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد.

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آن ها را بررسی می‌کنند.

اگر کسی تصور کند این عده‌ای که رأی ندادند به خاطر مخالفت با نظام بوده، سخت در اشتباه است

ایشان تصور برخی‌ها را مبنی بر این که هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صد در صد اشتباه خواندند و گفتند: ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان و یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده، متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملاً غلط و اشتباه است.

رسالت امروز خود را اینگونه آغاز کرد: مشارکت بیشتر؛ کشور تواناتر

رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهردیروز در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری، در سخنان کوتاهی درباره مرحله دوم انتخابات تأکید کردند: این انتخابات بسیار مهم است و هر کس به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور،‌ بهبود اوضاع و پر کردن خلأها علاقه‌مند است، ‌روز جمعه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند.

ایشان تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صد در صد اشتباه خواندند و گفتند: ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان و یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملا غلط و اشتباه است.

مرحله‌ دوم انتخابات ریاست جمهوری

خیلی مهم است. کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند. اینکه تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملا اشتباهی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه  آبروی نظام باشد.

جوان نوشت: پیشرفت کشور با رأی مردم

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: این مسئله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آن‌ها را بررسی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری، تصور برخی‌ها را مبنی بر اینکه هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صد‌در‌صد اشتباه خواندند و گفتند: ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید، همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند، اما این ذهنیت که هر کسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملاً غلط و اشتباه است.

جام جم نوشت: روز خیلی مهم

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمترازحد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندندوگفتند: این مسأله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند.ایشان تصور برخی‌ها را مبنی بر این‌که هر کسی در مرحله اول رأی نداده مخالف نظام است، صددرصد اشتباه خواندند و گفتند:

ممکن است عده‌ای، ازبرخی مسئولان یا حتی نظام اسلامی خوششان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هرکسی رأی نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملا غلط و اشتباه است.

حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای افزودند: خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند یا به علل دیگر در رأی‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءا... در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رأی، شوق‌انگیز و مایه آبروی نظام باشد.رهبر انقلاب مشارکت مردم را پشتوانه و مایه‌ سربلندی نظام خواندند و تأکید کردند: هرقدر مشارکت بهتر،صریح‌تر و روشن‌ترباشد نظام برای تحقق اهداف خود در داخل و پیگیری اهداف در مجموعه امتداد راهبردی کشور، از توانایی بیشتری برخوردار خواهد شد که این مسأله فرصت بسیار بزرگی است.

در ادامه همشهری نوشت: ارزش رأی شما

رأی‌دادن اثرات مستقیم و غیرمستقیم غیرقابل انکاری بر صدر تا ذیل مقدرات داخلی و خارجی کشور دارد.

در پایان فرهیختگان تیتر اصلی خود را این گونه نوشت: دفاع تمام‌قد از مشارکت

 رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز در دیدار تولیت جدید، مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری، در سخنان کوتاهی درباره مرحله دوم انتخابات تاکید کردند: «این انتخابات بسیار مهم است و هرکس به اسلام، جمهوری اسلامی، ‌پیشرفت کشور،‌ بهبود اوضاع و پر کردن خلأها علاقه‌مند است، ‌روز جمعه این علاقه را با مشارکت در انتخابات نشان دهد.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، میزان مشارکت در مرحله اول انتخابات را کمتر از حد توقع و خلاف پیش‌بینی‌ها خواندند و گفتند: «این مساله عللی دارد که اهل سیاست و جامعه‌شناسان آنها را بررسی می‌کنند.»

ایشان تصور برخی‌ها را مبنی‌بر اینکه هرکسی در مرحله اول رای نداده مخالف نظام است، صددرصد اشتباه خواندند و گفتند: «ممکن است عده‌ای، از برخی مسئولان و یا حتی نظام اسلامی خوش‌شان نیاید همان‌گونه که آزادانه این حرف‌ها را می‌زنند اما این ذهنیت که هرکسی رای نداده متصل به این افراد و این طرز فکر است کاملا غلط و اشتباه است.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «خیلی‌ها مشکل و کار و گرفتاری دارند و یا به علل دیگر در رای‌گیری شرکت نکردند که ان‌شاءالله در مرحله دوم اجتماع مردم پای صندوق‌های رای، شوق‌انگیز و مایه‌ آبروی نظام باشد.»

گزارشی از امیر کریمی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نشست بررسی سیاست‌های پوشاک زنان در دوره قاجار و پهلوی
جمعی از فعالان حوزه زنان از جلیلی حمایت کردند
ستاد انتخابات: هر نامزد می‌تواند یک نماینده به عنوان ناظر در شعب داشته باشد
پورمحمدی: برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق‌های رای بیایید
خبر خوش باشگاه پرسپولیس برای هوادارن
واکنش کوبنده حزب الله لبنان به ترور فرمانده ابونعمه +جزئیات
اینفوگرافیک/ نحوه دریافت کارت شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
چند درصد سدهای پنج‌گانه تهران پر آب است؟
دیدار مخبر با پوتین در حاشیه اجلاس شانگهای +فیلم
زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد
آزادی گروگان و دستگیری آدم ربایان در زاهدان +فیلم
این خمیردندان‌ها را نخرید
واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی
اهتزاز بزرگترین پرچم فلسطین جهان در تهران +فیلم
مرگ‌ و میر هاری در ایران به مرز اخطار رسید
تصویر شهید رئیسی روی میز مخبر در اجلاس شانگهای + عکس
رونمایی از تندیس شهید امیرعبداللهیان در صداوسیما +فیلم
پیام‌ مقاومت فلسطین بعد از شهادت حاج ابونعمه
در دولت روحانی بنزین و ارز ۳ تا ۹ برابر گران شد
دیپلماسی ایران در منطقه و افول آمریکا حیرت‌آور است
انتظار داشتید مجرمان حاکم بر FATF شما را از فهرست تحریم خارج کنند؟!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top